torsdag 11 september 2014

an artek poster.



jag föll ganska snabbt för arteks nya posters.
jag vill ha en lite mörkare egde till vardagsrummet med varmare känsla.
och tyckte det blev riktigt bra.
nu ska den bara upp på väggen också...helst innan det blir vår igen.


poster/artek/länna möbler.
ljushållare i kork/j. levau shop.
ljusstake och rund glasask/hay.
dammvippa/artilleriet.


varför jag inte riktigt får till mina bildöverföringar till bloggen så att kvalitén blir som det egentligen är vet jag inte.
bilderna blir grusiga och gulaktiga.
jaja.



idag är jag i rampljuset hos elvera med bloggen elv´s.
här visar jag fler bilder på min förvaring i vardagsrummet samt berättar lite hur jag inreder just nu.
jättekul!
tack elvera.
#shelfies är kul :).



++++++++++++++++++++++++++++++++++++



idag jobbar jag äntligen hemma med j. levau shop och jag försöker få iväg alla ordrar som legat några dagar nu på förmiddagen så jag kan ägna lite av eftermiddagen åt vila.
varit bra hängig i några dagar nu med en enerverande huvudvärk, trötthet och feberkänningar.
förkylningsvirus.


pust.




håller tummarna att jag blir frisk till helgen för då ska jag bjuda mannen på någonting riktigt kul.
man blir bara 32 en gång i livet :).





kram på er//jennifer



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar